965 82 21 01 - Carrer Cardenal Payà, 41, 03460 Beneixama info@beneixama.es
Compartir en RRSS

Des de la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Beneixama, juntament amb la Regidoria de Turisme d’Oliva i Pego, s’ha creat la primera Ruta del Figatell que connecta la costa amb l’interior. L’eslògan d’aquesta ruta va a ser Figatella’T.
Aquesta ruta es presentarà en la Fira de Tots Sants de Cocentaina, en la qual conjuntament compartiran estand els ajuntaments de Beneixama, Oliva i Pego, des d’on s’informarà de la ruta i es repartiran tríptics informatius.
A més a més en la zona de degustació hi haurà un estand atès per empresaris locals, i en el que es podrà provar l’autèntic Figatell de Beneixama.
Les empreses que elaboraran el Figatell i atendran l’estant són:

carretera-figatell
sabias-que
 

Página Oficial del Ayuntamiento de Beneixama
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.